הסרת שיער לנשים בלייזר. חופש לחיים מגילוח ושעווה. אווירה חמה.

נשים אוהבות גוף חלק, גברים אוהבים נשים עם גוף חלק ושיטות לכך יש בשפע. כיום הטיפול באמצעות לייזר למטרת הסרת שיער לנשים, נחשב לאיכותי, המדויק, הנוח והמשתלם ביותר.

גוף חלק לנשים משמעו איכות חיים, אך הדרך להגיע לשם יכולה להיות חלקה אף היא, בתנאי שבוחרים בשיטת הלייזר. 

הקץ לייסורים אצל התולשת השכונתית, שימו סוף לנזקים של סכין הגילוח ועיברו להורדת שיער בלייזר.

פוחדת להתחייב לטיפול הורדת שיער בלייזר?

הקליניקה של ד"ר בייטיש מעמידה לרשותך את התנאים המתאימים ביותר שיאפשרו לך להרגיש בנוח וליהנות מהטיפול:

  • אווירה חמה ואינטימית בקלניקה בה מכירים אותך אישית.
  • אפשרות ל"מבחן טעימה" – הסרת שיער באזור אחד נסתר שאינו חשוף, בכדי שתוכלי לבדוק איך את מרגישה עם מגע הלייזר על עורך. רוב המטופלות מדווחות כי הלייזר מעקצץ ומדגדג, אך אם לא נוח לך עם ההרגשה, אנחנו לא נחזיק אותך בכוח…
  • הסדרי תשלום נוחים – אם את מעוניינת בהסרת שיער בלייזר אבל פוחדת מהתחייבות כספית, דעי כי את יכולה לשלם כל פעם על טיפול אחד בלבד מבלי להתחייב לסדרה שלמה של טיפולים, או להיעזר באפשרות מימון בלעדית – אשראי חוץ בנקאי בפריסה ל-12 תשלומים נוחים.

להסרת שיער בלייזר בחיפה

תגובת ד"ר בייטיש לפרטים שנשלחו תינתן עד יום עבודה עוקב.

ד"ר בייטיש על הסרת שיער בלייזר

נגן וידאו אודות הסרת שיער לנשים

איכות הטיפול בלייזר נחלקת לארבעה גורמים עיקריים:

  • אבחון מקדים. במידה ונעשה בצורה מקצועית, באמצעות ידע ומיומנות בהבנת יכולות המכשור, האבחון המקדים יהווה גורם משמעותי להצלחת הטיפול.
  • זיהוי פיגמנטציה (כתמים כהים). מאפשר לרופא המטפל להסיר את השיער באמצעות תוכנה מיוחדת, מבלי לפגוע ולהזיק לעור המטופל.
  • מכשור מתאים. להבדיל ממכשירי אינפרא אדום, מכשירי לייזר עובדים על עקרון של אורך גל אחד, שמשמעותו: עבודה שאינה משפיעה על איברי הגוף אלא על שורש השערה בלבד. לקריאה נוספת אודות מכשיר לייזר מתקדם מדגם "אלכסנדריט".
  • מיומנות המטפל. רק רופאים מוסמכים ומיומנים יכולים לתפעל או לפקח על מכשירי לייזר (לעומת מכשירי אינפרא אדום המתופעלים גם על ידי קוסמטיקאיות).

לעיתים זה גם עניין הורמונאלי

גוף האישה מכיל אזורים הורמונאליים ואזורים שאינם הורמונאליים. 

הסרה מאזורים ההורמונאליים (הסרת שיער בפנים, בית שחי, חזה, מפשעה) מצריכה אצל נשים מסוימות הסובלות משיעור יתר, עריכת בדיקה הורמונאלית לזיהוי הסיבה לשיעור יתר.

הסיבות לשיעור יתר רבות ומגוונות, ולכן לפני הורדת שיער מהפנים ומהגוף – יש לזהותן. אם התרגלתם להסיר שיער מבלי לברר את סיבת השיעור, דעו כי הסרת שיער בלייזר יעילה הרבה יותר כשמטפלים גם במקור לשיעור. 

הקליניקה של ד"ר בייטיש היא היחידה בישראל המביאה בחשבון את הסיבה לשיעור יתר כחלק מהטיפול המיוחד להסרת שיער בקליניקה.

מכונים רבים מבטיחים לנו "טיפולים לכל החיים" אך האמת היא שכלל אין צורך בטיפולים לכל החיים. האמת היא שבקרב נשים השיער מפסיק לצמוח לגמרי בממוצע אחרי 10 טיפולים. 

מי שזקוקה לטיפולים נוספים אחרי אותה סדרת טיפולים כנראה סובלת מבעיה הורמונאלית או תורשתית (שאינה ניתנת לפתרון תרופתי), במקרה כזה יש צורך בטיפול תחזוקתי מעבר לסדרת הטיפולים הממוצעת לקבלת מראה חלק ואסתטי.

הסרת שיער לנשים בלייזר – למי לא מתאים?

לייזר אמנם נחשב לשיטה היעילה ביותר בתחום הסרת שיער לנשים – מבנות תיכון ועד נשים בגיל מבוגר, אך יש כמה סייגים שצריך לקחת בחשבון בטרם שוקלים את התהליך. חשוב לדעת כי שיער בהיר ושיער שיבה לא ניתן להסיר בלייזר. מכשיר להסרת שיער בלייזר מתוכנן כך שלא יזהה שיער בהיר, על מנת לא לגרום נזק לרקמות מסביב לשורש. לכן מכשיר לייזר להסרת שיער יזהה רק שערה כהה. דהיינו: חומה שטנית כהה, חומה שטנית בהירה או שערה שחורה, ויסיר רק אותה.

בנוסף, הטיפול להסרת שיער בלייזר אינו מומלץ במקרים של הריון או כאשר המטופלת מאובחנת במחלה קשה, כגון סרטן.

עובדות שד”ר בייטיש רוצה שתדעו

הסרת שיער בלייזר הוא אחד מההליכים הפופולריים בהורדת שיער. התהליך מספק דילול והפחתה קבועה של שיער לא רצוי, לכן לעתים קרובות אנשים מתייחסים אליו כהסרת שיער “לצמיתות”.

קיים סוג אחד של מכשיר לייזר להורדת שיער הנקרא אלכסנדריט, שאורך גל שלו 755nm . המכשיר עובד על קרן לייזר שמזהה את צבע השיער מאפור ועד שחור. בזמן הטיפול, קנה השיער משמש כמוליך לקרן, ומוביל את הקרן עד לשורש. במידה והשורש הוא עם פיגמנט מלא, הקרן משמידה או מחלישה אותו. לאחר כל טיפול קיימת השמדה של בין 7% עד 10% מהשורשים בצמיחה והשאר מוביל להפחתה כמותית.

פנים של נערה יפה

אם אתם שוקלים הסרת שיער בחיפה בלייזר הנה עובדות שחשוב לדעת.

עובדה 1 – אם אין לשיער צבע, לא ניתן להסיר אותו.
אם יש שיער שיבה או בלונדיני בהיר מאד, לא ניתן לחמם אותו ולפגוע בשורש. במילים אחרות – אין מספיק פיגמנט בשיער המאפשר ללייזר לחמם ולפגוע בשורש השערה. לא ניתן למנוע את צמיחת השיער בעתיד.

עובדה 2  – לא ניתן לבצע טיפול לייזר עד שהשערה מגיע לפני העור
לאחר טיפול הסרת שיער בשיטת השעווה או חוט או פינצטה לא ניתן לבצע טיפול לייזר עד ששיערה צומחת ומגיעה מעל פני העור, משום שקרן הלייזר לא חודרת את העור ללא מוליך (קנה של שיערה).

שיער הפנים והגוף נמצא באחד משלושה שלבים פיזיולוגים. השלב הראשון במחזור שבו השיער שלכם גדל נקרא שלב “אנגן”. רק בשלב צמיחה זה, אפשר להסיר את השערות בהצלחה מרבית. זו הסיבה שאתם צריכים ממוצע של  10 טיפולים במרווחים 4 או 8 שבועות כדי להתקרב לתוצאה הצפויה, את המרווחים בין הטיפולים קובע רופא המטפל.

עובדה 3 – הסרת שיער בלייזר מביאה תוצאות של דילול והפחתה או הסרת שיער מלאה. בשני המקרים ההטבה משמעותית מאד.

לגברים ניתן להשיג דילול בין 60% עד 70 % והשיער הנותר הוא פלומתי הנראה “כחסר פיגמנט”. לנשים ניתן להשיג תוצאות של עד הסרת שיער מלאה באזורים כגון רגלים ידיים בית שחי וקו ביקיני. באזורים ה”הורמונאלים” פנים חזה בטן גב ישבן ניתן לקבל תוצאות טובות עם בירור רפואי של בעיה הורמונאלית וטיפול תרופתי במקביל עם טיפולי לייזר.

עובדה 4 – הסרת שיער בלייזר כואבת 
אנחנו לא מדברים על כאב ברמות לידת ילד. להסיר שיער בפינצטה כואב יותר.

עובדה 5 – עבודה עם מכשירי לייזר בטוחה.

טיפול הסרת שיער בלייזר אינו מסוכן כיוון שקרן הלייזר לא פוגעת בעור וברקמות וכלי הדם סביב השורש. כמו כן, אנחנו לא מבצעים טיפול על עור שזוף. בכך אנו מונעים כוויות עור היפרפיגמנטציה או היפופיגמנטציה. מומלץ לעשות טיפולים לאחר חלוף השיזוף. החשוב ביותר הוא לטפל בקליניקה מאושרת המנוהלת ומטופלת רק ע”י רופאים.

מה הם חלקי הגוף שבהם אנחנו מטפלים?

אזורי טיפול פופולריים עבור נשים כוללים הסרת שיער פנים ללא גילוח, רגליים, ידיים קו ביקיני ובית שחי. הסרת שיער בלייזר לגברים הופכת לפופולרית יותר ויותר. האזורים הנפוצים ביותר שאנו מטפלים הם כתף, גב ושיער וחזה.

האם התוצאות קבועות?

לא משנה מה שקראתם, שימוש בלייזר להסרת שיער במקרים מסויימים  לא יסיר 100% של שיער באופן קבוע. אבל הסרת שיער בלייזר מפחיתה באופן דרמטי את צמיחת השערות וגורמת למצב שבו מרגישים כאילו הסרת השיער מוחלטת.

המלצת לקוחות

נכתב על ידי -

Picture of ד"ר בייטיש נרקיס

ד"ר בייטיש נרקיס

רופאה עם רשיון ישראלי (PHD),
כ- 20 שנות ניסיון בתחום האסתטיקה, עם התמחות בהסרת שיער בלייזר
התמחות מיוחדת - הסרת שיער בלייזר למטופלות עם בעיות הורמונליות

דר בייטיש פרטים נוספים

טיפולי לייזר בכל הגוף

כולנו שמענו על טיפולי לייזר בכל הגוף. חלקנו אפילו התנסינו בשיטה ובטיפולים של הסרת שיער ברמה זו או אחרת באזורים שונים. אבל מה אנחנו יודעים על כך? למי זה מתאים?

מכון להסרת שיער בחיפה

מחפשים או מחפשות מכון להסרת שיער בחיפה? התנסתם במכון שלא סיפק לכם תוצאות איכותיות? הבטיחו לכם ניסים ונפלאות וקיבלתם רק כאבים ונפילות? הנה כתבה שכדאי לכם לקרוא.

הסרת שיער בפנים לצמיתות

לצד שיטות רבות המספקות תוצאות חלקיות בלבד לטיפול הסרת שיער בפנים, השיטה היעילה והמדויקת ביותר היא הסרת שיער באמצעות קרן לייזר בפנים.

הסרת שיער ברגליים

אם גם לך נמאס ממכונות ביתיות שגורמות להיווצרות שערות מתחת לעור וחותכות את השערה, אם כוויות השעווה השאירו את חותמן ברגלייך, רצוי שתשקלי הסרת שיער ברגליים בלייזר.

הסרת שיער בידיים

גם נשים וגם גברים רבים היו מעדיפים להתגאות בידיים חלקות, מאשר ללבוש שרוולים ארוכים ולדבר עם הידיים כמה שפחות. זרועות חלקות אצל אישה הן עניין מקובל וסמל לאסתטיקה

הסרת שיער במפשעה

הסרת שיער במפשעה הוא אחד התהליכים הפופולאריים להסרת שיער. אין לחשוש מפגיעה פנימית במערכות המין או מנזקים קוסמטיים כשמשתמשים במכשיר לייזר שאושר על ידי ה-FDA.